Stálým a nově příchozím klientům nabízíme profesionalitu, osobní přístup a pomoc při vedení a zpracování účetnictví. Rádi Vám pomůžeme v začátcích podnikání a převezmeme na sebe vaše starosti s papírováním.
Zajišťujeme:
- vedení daňové evidence
- vedení účetnictví
- zpracování DPH
- účetní analýzy, zpracování podkladů pro banky
- účetní závěrky
- přiznání k dani z příjmu PO a FO
- personální a mzdová agenda
- korespondence s úřady
- zastupování na úřadech
- poradenství při startu podnikání
- pomoc při vyřízení dotací
- zpracování hlášení INTRASTAT
Naším hlavním cílem je ušetřit naše klienty stresu z uchovávání účetnictví, třídění, neustálého papírování a jednání s úřady.
Jako místo setkání můžete využívat naší stálou kancelář v Pelhřimově, ale naše účetní rádi dojedou i k vám do firmy nebo do společnosti – nebojte se domluvit na ideálním řešení!
Od 1.1.2020 otevíráme novou kancelář v Jihlavě.
Pravidelně jezdíme taktéž do Prahy, kde se s klienty scházíme a věnujeme jim svůj čas.
Neváhejte nás kontaktovat: +420 565 321 414, info@wfd.cz