Vedení účetnictví

Stálým a nově příchozím klientům nabízíme profesionalitu, osobní přístup a pomoc při vedení a zpracování účetnictví. Rádi Vám pomůžeme v začátcích podnikání a převezmeme na sebe vaše starosti s papírováním.

Zajišťujeme:

  • vedení daňové evidence
  • vedení účetnictví
  • zpracování DPH
  • účetní analýzy, zpracování podkladů pro banky
  • účetní závěrky
  • přiznání k dani z příjmu PO a FO
  • personální a mzdová agenda
  • korespondence s úřady

 

  • zastupování na úřadech
  • poradenství při startu podnikání
  • pomoc při vyřízení dotací
  • zpracování hlášení INTRASTAT

Naším hlavním cílem je ušetřit naše klienty stresu z uchovávání účetnictví, třídění, neustálého papírování a jednání s úřady.
Jako místo setkání můžete využívat naší stálou kancelář v Pelhřimově,  ale naše účetní rádi dojedou i k vám do firmy nebo do společnosti – nebojte se domluvit na ideálním řešení!
Od 1.1.2020 otevíráme novou kancelář v Jihlavě.
Pravidelně jezdíme taktéž do Prahy, kde se s klienty scházíme a věnujeme jim svůj čas.

Neváhejte nás kontaktovat: +420 565 321 414, info@wfd.cz